یه جورایی:
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقشم و آدرس kasra.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 98
بازدید کل : 87767
تعداد مطالب : 60
تعداد نظرات : 38
تعداد آنلاین : 1



عاشقشم
ضرر نمیکنی
26 آبان 1389برچسب:love, :: 15:20 ::  نويسنده : sara       

 

یــه جــورائی یــه جــورائی یــه جـــورائی دلم تنگه
تو امّـــــا مثـــــل اینکـــــه بـی خیــالی و دلــت سنگه
خیـــــالاتی شـــــدم از دل پــــریشـــونی نمی بینی ؟
چشات از یه نیگاه مختصــر بر کشـــته ات هنگه ؟
دلت اومـــــد منو تنهــا میـــــون ایـــن همـــــه ماتم
بذاری و بـــری , از تو چنـین چیزی خوش آهنگه ؟
می تونـــم من بیـام تا هرکجا می خوای بگی باهات
ولـــــی از اومـــــدن با من تو مثل اینکــه پات لنگه
خـــــدا می دونه من با تو نـــــدارم فاصلـــــه هرگز
تو امّا فاصـــــله ت با من صـــــد و هفــتاد فرسنگه
دلم میخواد بیفـــــتم مــــن به پات امّا می گم می گی
که ای بیچــــاره این کارات دور از شأن و فرهنـگه
اگــه نه من نمی ترســــم بگـــــن با من همـــــه دنیا
آخه مـــــرد حسابی این چه کاره می کنی ؟ ننگه!!!
گمونـــــم من چشیــــدی با لبـــــات خــون دل مارو
چشات امّـــــا فقـــــط میــــگی دو تا یاقوت ارژنگه
یــه جــورائی یــه جــورائی یــه جـــورائی دلم تنگه
تو امّـــــا مثـــــل اینکـــــه بـی خیــالی و دلــت سنگه



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: