بی خبری:
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقشم و آدرس kasra.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 60
تعداد نظرات : 38
تعداد آنلاین : 1



عاشقشم
ضرر نمیکنی
دو شنبه 18 دی 1391برچسب:سرگذشت, :: 11:5 ::  نويسنده : sara       

چند وقتی میشه که ازت خبری ندارم

نمیدونم دقیقا چی شد که اینطوری شد

حتی نمیدونم بازم دوست دارم برگردم به روزای خوبمون یا نه

امروز امتحان داشتم

ناخودآگاه کل مسیر برگشتن به خونه رو دنبال تو میگشتم و خاطرات بعد از امتحانامو مرور میکردم

یادم اومد هیچوقت بعد از امتحان تنها بر نگشته بودم خونه

دلم واسه اون روزا تنگ شده

ولی هیچ راه برگشتی واسم نذاشتی

هروقت فکر میکنم بهت زنگ بزم با خودم میگم چرا باز خودمو درگیر کاراش کنم.......

میترسم

هم از فردای با تو میترسم

هم از فردای بدون تو

شده کاووس برام که آیندمو قراره چطوری بگذرونم

تو هم دلت واسم تنگ میشه ؟ یاد من میوفتی ؟

یا راحت زنگیتو میگذرونیو خوشی ؟

کاش میتونسم حرفای دلمو که هیچ وقت نتونستم بزنم بهت میگفتم

هیییییییییییییییییییییی............



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: