چرا؟
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقشم و آدرس kasra.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 104
بازدید کل : 87773
تعداد مطالب : 60
تعداد نظرات : 38
تعداد آنلاین : 1



عاشقشم
ضرر نمیکنی
چهار شنبه 8 آذر 1391برچسب:سرگذشت, :: 18:31 ::  نويسنده : sara       

واقعا نمیفهمم آخه چرا؟

خب چرا ؟

چرا با اینکه اینهمه اذیت میکنه باز دوستش دارم ؟

امسال تولدشو تو روز تولدش تبریک نگفتم

چند روز بعدش گفتما

ولی خب به درد نمیخورد

نه اینکه یادم بره ها نه

اتفاقا انقد نقشه کشیده بودم که یه کادوی خوشگل بهش بدم

ولی تولدش تو زمانی بود که قرار بود به هم فرصت بدیم به رفتارامون فکر کنیم

واسه این حق نداشتم بهش زنگ بزنم

البته خواستم یکم تنبیه شه

نمیدونم شد یا نه

وگرنه آدم که تولد عشقشو فراموش نمیکنه

حتی وقتی دوستم به من اس داد که تولدشو تبریک بگه

بهش گفتم خودش بهش اس بده تا حداقل من که بهش اس نمیدم احساس تنهایی نکنه

و فکر نکنه تو این روز مهم کسی به فکرش نیست

به هر حال بعضی وقتا این تلنگرا لازمه

خودش میدونه چرا اینکارو کردم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: