دروغ:
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقشم و آدرس kasra.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 98
بازدید کل : 87767
تعداد مطالب : 60
تعداد نظرات : 38
تعداد آنلاین : 1



عاشقشم
ضرر نمیکنی
سه شنبه 3 مرداد 1391برچسب:سرگذشت, :: 21:51 ::  نويسنده : sara       

بعد از مدت ها رابطه مون داره روز به روز بهتر میشه

بهم قول داده دیگه هیچوقت بهم دروغ نگه

چند روز پیش با دوستاش رفته بود بیرون از صبحش بهم زنگ نزدو خبری ازش نبود

تا اینکه از گوشی زن داداشش بهم اس داد که بیرونه و گوشیشو خونه جا گذاشته و تا یک ساعت دیگه بر میگرده

بهم زنگ میزنه

بعد فهمیدم گوشیش دستش بوده

نمیدونم شاید من زیاد اذیتش میکنم که مجبور شده این دروغو بگه

به هر حال شبش دیدمشو با هم حرف زدیم

خیلی از دستش عصبانی بودم

داشت عین بچه هایی که کار بدی میکننو از مامانشون طلب بخشش میکنن حرف میزد

آخه اگه من اونو نبخشم کیو ببخشم؟

وای چقد دلم میسوخت وقتی اونطوری حرف میزد

کلی باهاش دعوا کردم

وقتی سرمو برگردوندم طرفش دیدم اشک تو چشاش جمع شده

من عشقمو به گریه انداخته بودم

واقعا متاسفم هیچوقت دلم نمیخواست باعث گریه ی مردم بشم

اولین بار بود که اشکشو دیدم

تو این 5 سال هیچوقت ندیده بودم حتی زیر بار بزرگترین مشکلات سر خم کنه

چقدر قیافش دوست داشتنی شده بود دوست داشتم هرچه زودتر بغلش کنم

البته نا گفته نماند که بعدش خودم زدم زیر گریه و اومد بغلم کرد

اون قدرت مردونشو با هیچی تو دنیا عوض نمیکنم

چشماش خیلی قشنگه فکر کنم همون چشماشه که منو طلسم کرده و اسیرش شدم

خدا جون واسم نگهش دار

الان ماه رمضونه شوهر جونم به خاطر مشکلات عصبی که معدشو از کار انداخته و مسببش من بودم نمیتونه روزه بگیره

البته تا الان هر روز پا شده با من سحری خورده و تلاششو کرده

ولی خب نتونست ادامه بده و وسط روز مجبور شد بازش کنه

قربونش برم که این همه مشکل داره و باز عین یه مرد پشتمه

اگه نبود میخواستم چکار کنم؟

دوستت دارم نفسم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: