بمیرم:
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقشم و آدرس kasra.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 112
بازدید هفته : 159
بازدید ماه : 195
بازدید کل : 87962
تعداد مطالب : 60
تعداد نظرات : 38
تعداد آنلاین : 1



عاشقشم
ضرر نمیکنی
یک شنبه 12 آذر 1390برچسب:سرگذشت, :: 18:36 ::  نويسنده : sara       

دیروز عشقمو دیدم

الهی بمیرم چقدر لاغر شده بود

چند وقت بود ازش غافل شده بودم

چرا نفهمیدم داره این همه سختی میکشه

خودمو نمیبخشم

من که این همه دوستش دارم یعنی من که این همه ادعای دوست داشتنشو

میکنم چرا انقدر ازش غافل بودم

عشقم از این به بعد بیشتر مراقبتم

قول میدم

خدا هم کمکم میکنه



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: