چادر:
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقشم و آدرس kasra.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 30
بازدید ماه : 259
بازدید کل : 88026
تعداد مطالب : 60
تعداد نظرات : 38
تعداد آنلاین : 1



عاشقشم
ضرر نمیکنی
پنج شنبه 26 آبان 1390برچسب:سرگذشت:, :: 22:8 ::  نويسنده : sara       

امروز یه کاری کردم که عشقمو ناراحت کردم

اسمشو با تیغ رو بدنم نوشتم

بعد از سر کار پاشد اومد منو ببینه

رفتیم خونه زنداداشش

چقدر باهام دعوا کرد

وسط راه منو سوار موتورش کرد

چادرم گیر گرفت به ترمزش کامل پایینش پاره شد

الهی فداش بشم کارت اعتباریشو داد که برم چادر بخرم

اگرچه هیچ وقت چادر نمیگرفتم ولی مجبور شدم کارتو ازش بگیرم

دیشبشم با دوستم رفتم بیرون دو تا ست آویز گوشی و جاکلیدی دیدم

بعد بهش زنگ زدم که بیاد بگیره سریع اومد

چقدر دوستش دارم

و چقدر کارای جالبی میکنه که واسم ارزش داره

این لحظه ها رو با هیچی عوض نمیکنم

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: