دیییییییدمش:
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقشم و آدرس kasra.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 100
بازدید کل : 87769
تعداد مطالب : 60
تعداد نظرات : 38
تعداد آنلاین : 1



عاشقشم
ضرر نمیکنی
دو شنبه 22 فروردين 1390برچسب:سرگذشت, :: 17:27 ::  نويسنده : sara       

 

بالاخره امروز بعد از یک هفته انتظار دیدمش
الهی فداش بشم چقدر دلم براش تنگ شده بود
اومد با دوستش مسعود با ماشین از توی کوچمون رد شد
تا رسیدم خونه رفتم تو اینترنت
2 تا ایمیل داده بود
بعد از ظهر رفتم کلاس زبان
با ماشین اومده بود رفتم کنارش نشستم
خیلی دلم میخواست ببینمش
دوست داشتم ساکت بشینه من نگاش کنم
این دفعه حتی به هم دست ندادیم
باورم نمیشه از نزدیک دیدمش و انگشتم هم بهش نخورد!!!!!
واقعا عاشقشم


نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت16:26---8 شهريور 1390
سلام دوست عزیز وبلاگ جالبی داری ولی حیف نیست ازش کسب درآمد کنی این آدرسو بهت میدم برو ثبت نام کن خوبه منم ثبت نام کردم



http://persianhit.ir/?section=user&action=register&t=pub &fer=11277

به وب من سر بزن نظر هم یادت نره همچنین در مورد بنری که کنار صفحه وبم هست هم نظر بده اگه تبادل لینک هستی منو لینک کن بهدش بهم خبر بده منم تو رو لینک کنم ضمنا روی تبلیغات زیر مطالببم کلیک کن

منتظر حضور گرمت در وبم هستم

www.parsa74.loxblog.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: