هوای تو:
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقشم و آدرس kasra.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 100
بازدید کل : 87769
تعداد مطالب : 60
تعداد نظرات : 38
تعداد آنلاین : 1



عاشقشم
ضرر نمیکنی
جمعه 18 فروردين 1390برچسب:love, :: 14:19 ::  نويسنده : sara       

 

به هوای تو در این شب دلتنگی سر به هوا شده ام ،

چشمهای بهانه گیر ، دستهای خالی ، شانه های پر از نیاز ،

نه یک لحظه ، نه یک روز حرف از یک عمر دلتنگیست.

انگار عمریست که دلتنگم ، ساده تر میگویم دلم میخواهد همیشه باشی.

ترانه عشق در گوشم مرا به یاد لحظه های قشنگ در کنار تو بودن می اندازد،

گاه می اندیشم به لحظه های دیدار ، گاه میترسم از لحظه های دور از تو بودن .

حرفهای قشنگت را ، درد دلهای شیرینت را که در قلبم مانده برای خودم زمزمه میکنم،

تکرار میکنم تا احساس کنم تو برایم میخوانی قصه عشق را. دلتنگم ،

به امید تو دل به آرزوها بسته ام ، به یاد تو ترانه عشق را زمزمه میکنم ،

میخوانم و میدانم که دلت همیشه با من است.

میخواهم امشب در کوچه پس کوچه ها سرگردان قدم بزنم ،

تا طلوع به من سلامی دوباره گوید و باز بنشینم در انتظار دیدن تو ،

و باز ببینم تو را و بگویم که دوستت دارم. یک غروب دیگر و یک شب پر از دلتنگی ،

کار ما عاشقان همین است ، دلتنگی و انتظار ، اما در مرام ما بی وفایی نیست عزیزم.

به امید تو ای همنفس با تو نفس میکشم و با هر نفس عاشقانه میگویم که دوستت دارم

عزیزم خیلی سخت است بغض گلویت را گرفته باشد اما نتوانی گریه کنی ،

خیلی سخت است قلبت پر از درد باشد اما نتوانی خودت را از این درد خالی کنی



نظرات شما عزیزان:

امید
ساعت7:59---24 فروردين 1390
سلام وبلاگ خوبی داری امید هستم 16 سالمه خوسش حال می شم با هم چت کنیم این هم ادیم هست www.ashil_7700@yahoo.com

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: