نشد!
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقشم و آدرس kasra.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 103
بازدید کل : 87772
تعداد مطالب : 60
تعداد نظرات : 38
تعداد آنلاین : 1



عاشقشم
ضرر نمیکنی
15 آذر 1389برچسب:سر گذشت, :: 17:13 ::  نويسنده : sara       

امروز قرار بود برم خونه ی مادر بزرگم بخوابم

انگار دوست نداره من برم اونجا

آخه چرااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اولش که گفت میام خونتون میخوام برم حموم

بعدش که دید اینجا نمیتونه بره

الان نمیدونم چه بهونه ای آورده

که مامانم میگه لازم نکرده بری اونجا بخوابی

دلم براش تنگ شده

خدااااااااااااااااااااااااااااا

خیلی دوستش دارم نیاز به بوسش دارم!

خودشم میدونه

بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

بای



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: