کادو رو بهش دادم:
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقشم و آدرس kasra.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 60
تعداد نظرات : 38
تعداد آنلاین : 1



عاشقشم
ضرر نمیکنی
چهار شنبه 11 آبان 1390برچسب:سرگذشت:, :: 18:10 ::  نويسنده : sara       

دیروز بعد از مدرسه رفتم کادوشو گذاشتم خونه دوستم

چون نمیتونستم با خودم ببرمش خونه !

بعد از ظهر رفتم خونه دوستم زنگ زدم بهش دانشگاه بود حدود ساعت 7:45 اومد

باهاش رفتم تو کوچه های اطراف محله

یکم دور زدیم هیچ جایی نبود که بتونیم تنها باشیم

همه ی کوچه ها ترافیک بود!!!!!!!!!!!!

بالاخره یه جای خلوتو پیدا کردیم

هنوز وارد کوچه نشدیم یه حرکت جالب کرد که واقعا بهم حال داد!

یهو بغلم کرد و ...

بعد کادو رو بهش دادم

داشتیم راه میرفتیم وسیله های تو جعبه صدا میداد گفت با خودت قابلمه آوردی!

کادو رو که بهش دادم از هم جدا شدیم

تو راه با موتور از کنارم رد شد بلند بهم گفت دوستت دارم که خیلی حال کردم

بعدش که رفت خونشون فکر نمیکردم بازم بیاد جلوی در تا واسه آخرین بار اون شب ببینمش

ولی اومد و خیلی خوشحالم کرد تازه با وجود اینکه یه بچه و یه مرد داشتن از کوچه رد میشدن

بازم بهم گفت دوستت دارم

من که دیشبو فراموش نمیکنم کاش اونم فراموش نکنه و همون اندازه که من حال کردم اونم حال کرده باشه

همش نگران بودم از چیزی که واسش گرفتم خوشش نیاد با اینکه از دوستشم کمک گرفته بودم!

ولی خدا رو شکر عشقم خوشش اومد هم از کادو هم نقاشی ها هم نامه هم شعر

از همه خوشش اومد

 

 



نظرات شما عزیزان:

AnJel
ساعت19:36---11 آبان 1390
بهم سر بزن جوجو

وب خوبی داریاااااااااا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: