خیلی وقته:
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقشم و آدرس kasra.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 99
بازدید کل : 87768
تعداد مطالب : 60
تعداد نظرات : 38
تعداد آنلاین : 1



عاشقشم
ضرر نمیکنی
سه شنبه 19 مهر 1390برچسب:سرگذشت:, :: 18:36 ::  نويسنده : sara       

سلام عشقم

خیلی وقته نتونستم بیام این وبو آپ کنم

خب هرکسی یه مشکلاتی داره منم اقدر مشکل داشتم که با وجود کلی خاطره

نتونستم حتی بیام یه سر بزنم

بگذریم

چقدر زود دیر میشه

انگار همین چند روز پیش بود که تازه این وبو راه اندازی کردم

الان حدود یک ماهه دیگه تولدشه و موندم چی واسش بگیرم

خدا رو شکر که گذر زمان از پارسال تا امسال علاقمو تغییر نداده

تازه بیشترم شده

الان حدود سه ماه یا بیشتره که نتونستم درست ببینمش و

گرمای تنشو حس کنم

احتمالا تا مدت ها بعدم نمیتونم

ولی اشکال نداره یه روزی مال خودم میشه وهر شب توبغلمه

میدونم

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: