خودم و خودش
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقشم و آدرس kasra.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 164
بازدید ماه : 200
بازدید کل : 87967
تعداد مطالب : 60
تعداد نظرات : 38
تعداد آنلاین : 1



عاشقشم
ضرر نمیکنی
9 آبان 1389برچسب:سر گذشت, :: 17:32 ::  نويسنده : sara       

 

نمی دونم اون لحظه هایی که پیشش بودمو چطوری توصیف کنم

خیلی قشنگ بود

فکرشو بکن کنارش بخوابی

دست توی دست

لب روی لب

تن روی تن

من اون لحظات رو با تمام دنیا عوض نمیکنم

کنار هم بودیم عاشقانه همدیگرو بو می کشیدیم

تنها نگرانیمون این بود که لحظه ی خداحافظی نزدیک و نزدیک تر می شد

هیچی بجز عشق بین ما نبود

آرزومه دوباره حتی شده تو خواب اون لحظات تکرار بشه

همیشه عاشقش بودم حیف که یه مدت اون عشقمو باور نداشت

بیشتر از چشام بهش اعتماد دارم

حاضر نیستم یکی حتی یک کلمه پشت سرش بد بگه

وای خدایا یعنی میشه یه روز حتی همین نگرانی از خداحافظی هم نباشه

 پیش هم باشیم و هیچ فکرمونو مشغول نکنه 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: