یه روز برفی:
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقشم و آدرس kasra.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 96
بازدید کل : 87765
تعداد مطالب : 60
تعداد نظرات : 38
تعداد آنلاین : 1



عاشقشم
ضرر نمیکنی
سه شنبه 20 دی 1389برچسب:سر گذشت, :: 18:10 ::  نويسنده : sara       

امروز یه روز برفی بود

که به من خیلی خوش گذشت

چون وقتی می خواستم برگردم اومد دنبالم باهم برگشتیم

اولش اومد تا روی پل فلشمو که قبلا بهش داده بودم بهم بده

بعد داشت میرفت بهش گفتم نمی خوای منو برسونی؟!

خیلی تعجب کرد آخه بهم گفت جدی میگی باهم بریم

منم که سرویسم رفته بود باید با تاکسی میرفتم گفتم بریم!

الهی فداششم کلاهش خیلی باحالش کرده بود

کفش هاشم جدید بود ندیده بودم!

کلا خیلی خوش گذشت...

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: